Кошик
4 відгуків
+380938730654
+380637645174
+380964456633
Наявність документів
Знак Наявність документів означає, що компанія завантажила свідоцтво про державну реєстрацію для підтвердження свого юридичного статусу компанії або фізичної особи-підприємця.
Лідер Меблів
Кошик

Повернення та обмін

Компанія здійснює повернення та обмін товарів належної якості згідно із Законом «Про захист прав споживачів».

Строки повернення і обміну

Повернення та обмін товарів можливе протягом 14 днів після отримання товару покупцем.

Зворотна доставка товарів здійснюється за рахунок покупця.

Умови повернення для товарів належної якості

Наш інтернет-магазин пропонує Вам меблі, які мають сертифікати якості та забезпечені гарантією від фабрики-виробника або гарантією від магазину. Гарантія на корпусні меблі складає - 12 місяців. Гарантія на м'які меблі та матраци становить - 18 місяців. Що необхідно для виконання гарантійного обслуговування: 1. гарантійний талон; 2. товарний чек, котрий підтверджує покупку товару; Увага: При отриманні товару клієнт у присутності кур'єра зобов'язаний перевірити зовнішній вигляд виробу, переконатися що на виробі немає подряпин, тріщин, сколів або інших дефектів, а також перевірити комплектацію. Після від'їзду кур'єра претензії даного типу не приймаються. Гарантійне обслуговування не буде проводиться, якщо: 1. Відсутній гарантійний талон 2. Присутні сліди механічного вскриття виробу 3. Зіпсована фабрична упаковка 4. Умови експлуатації або зберігання були порушені 5. Ремонт виробу проводився самостійно 6. Використовувалися комплектуючі, які не входять в комплект виробу.

Згідно із Законом «Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачу в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.